Sexshop Eros - erotické pomůcky, vibrátory, venušiny kuličky, anální hračky, umělé vagíny, BDSM, lubrikační gely, masážní oleje
Logo
(Po-Pá, 9-17 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. Reklamace
Reklamace

Odstoupení od smlouvy uzavřené za pomoci prostředků komunikace na dálku ze strany kupujícího.

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu a to do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na výdejním míste. V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.

Erotické zboží je považováno za zboží tzv. zvláštního (intimního) charakteru a jejich vrácení či výměna nemusí být z hygienických důvodů možná, a to hlavně v případě, že není možné identifikovat, zda nebyla pomůcka použita přímo na intimních partiích. Nelze vrátit ani vyměnit zboží s porušenou ochrannou fólií, obalem či pečetní samolepkou. U vráceného prádla nesmí být odstraněná nebo ustřihnutá originální visačka a prádlo nesmí být zašpiněné (například od speed sticku). Erotické pomůcky mají zvláštní vyjímku z vyhlášky EU a patří mezi „zboží zvláštního charakteru“. Vrácení či výměna není u těchto výrobků možná.

Pouze tak zákazníci mají  jistotu, že vždy dostanou nové a 100% nepoužité zboží. Bohužel se občas stává, že si zákazník objedná pomůcku, sundá ochrannou fólii nebo poruší pečeť a možná něco s výrobkem (ne)dělá. A potom zjistí, že chce zboží vrátit. To bohužel nejde.

Ve všech ostatních případech vyměníme nerozbalené zboží či vrátíme peníze.  Zboží musí být samozřejmě nepoužité, nepoškozené a kompletní v původním obalu, aby byl možný jeho další prodej. Způsob vrácení peněz je vykomunikován s kupujícím dle vzájemné dohody. Peníze za zboží Vám zašleme ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naše reklamační oddělení.

Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:

Z nutnosti účetní evidence je vrácení zboží a vyplacení dané částky podmíněno potvrzením dobropisu (ke stažení zde). V zájmu kupujícího je tento dokument co nejrychleji podepsat a odeslat zpět. Nejlépe rovnou s vráceným zbožím.

Zboží, které budete odesílat v souvislosti s odstoupením od smlouvy do 14 dnů od jeho převzetí zpět na naši adresu ( Konstantin Sviridenkov, adresa: Farkašova 1664/2, Kyje, 19800 Praha), prosím, dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Zboží uveďte pokud možno do původního stavu a kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, baterií, návodu, dárků zdarma, identifikačních prvků ( nálepek, etiket atd.), předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Zboží doporučujeme pojistit. Neposílejte toto zboží na dobírku – nebude převzato. V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět. Náklady na přepravu zboží zpět jsou v tomto případě na straně kupujícího.

Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží. S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

V případě, že některý z těchto bodů bude porušen, tak může být zboží vráceno zpět kupujícímu či může být vrácena jen poměrná část z kupní ceny výrobku.

Výměna zboží.

V případě zakoupení zboží, které Vám nevyhovuje nebo jste zboží dostali jako nevhodný dárek, poskytujeme možnost výměny zboží. Žadost na výměnu zašlete na email info@sexshop-eros.cz . Žadost ke stažení zde

Výměnu zboží lze provést do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky. Zboží, které chcete vyměnit, musí být v původním obalu, nesmí jevit známky používání, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu, baterií, dárků zdarma, etiket atd.) a s originálním dokladem (nebo kopii) o koupi.

Pokud jste si jako nové zboží vybrali dražší variantu, je nutno provest doplatek, zda převodem na náš účet. Náklady na přepravu zboží zpět k prodávajícímu a za zaslání nového zboží hradí kupující.

Nové zboží Vám zašleme ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naše reklamační oddělení (Konstantin Sviridenkov, adresa: Farkašova 1664/2, Kyje, 19800 Praha).

Reklamace

Děláme vše, abychom vám dodali to nejkvalitnější zboží. Na veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců (pokud není uvedeno jinak). Pokud se přesto něco porouchá, připravili jsme pro vás jednoduchý reklamační formulář. Formulař ke stažení zde .

Jestliže se během záruční lhůty projeví na výrobku závada způsobená chybnou konstrukcí, zpracováním nebo materiálem, bude při splnění následujících podmínek vadný výrobek (nebo jeho součást či díly) bezplatně opraven nebo vyměněn za nový. Reklamovaný výrobek nebo reklamovaná část musí být kompletní a může být v původním obalu, ale nemusí. Záruka poskytovaná prodávajícím se nevztahuje na poškození způsobené ohněm, vodou, statickou elektřinou nebo jinou živelnou událostí, nesprávným používáním výrobku, opotřebením, mechanickým poškozením nebo neodborným nastavením, modifikací, opravou nebo nesprávným způsobem použití neslučitelným s návodem k použití, technickými normami či bezpečnostními předpisy platnými v České republice. Záruka se též nevztahuje na poškození výrobku skladováním mimo rozsah teplot od –20°C až 45°C.

Dodavatel se zavazuje provést vyřízení reklamace (záruční opravy) do 30-ti kalendářních dnů ode dne převzetí písemného uplatnění reklamace včetně reklamovaného zboží.

Reklamace musí obsahovat:

  • reklamační formulář
  • reklamovaný výrobek nebo reklamovaná část
  • kopii dokladu o koupi (faktura)
  • záruční list (u příslušenství je záručním listem doklad o koupi – stačí kopie)
  • adresu kam zaslat vyřízenou reklamaci a kontakt na Vás (telefon, email na Vás)
  • datum
  • způsob vyřízení reklamace

Pokud reklamace nebude obsahovat tyto náležitosti je reklamační oddělení oprávněno reklamaci zamítnout.

Reklamované zboží je nutné dopravit k nám jakýmkoliv způsobem na naši adresu. Zpět bude opravený výrobek dopraven na naše náklady.

Reklamaci zasílejte na naše reklamační oddělení (Konstantin Sviridenkov, adresa: Farkašova 1664/2, Kyje, 19800 Praha).

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

V případě dotazů nás kontaktujte na emailu info@sexshop-eros.cz

Upozornění. www.sexshop-eros.cz si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek bez udání důvodu.

Odpovědnost za vady.

Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků, či lhůt uvedených na fakturách nebo dodacích listech. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění.

Pokud je zjištěno kupujícím při dodání zboží, poškození obalu či zboží při dopravě, doporučujeme takové zboží odmítnout převzít nebo vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození.

Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit.

Není-li kupující spotřebitel, je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout co nejdříve - bezprostředně při jeho převzetí, to znamená při dodání. Prohlídku musí kupující provést tak, aby zjistil všechny vady, které je možné při přiměřené odborné prohlídce zjistit. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat. Spotřebiteli je ve vlastním zájmu doporučen obdobný postup s ohledem na fakt, že při převzetí věci svým podpisem přepravního listu mimo jiné potvrzuje vnější bezvadnost zásilky. S ohledem na podepsaný přepravní list bude následně případná reklamace vnějšího stavu zásilky vyřízena.

Záruční doba pro osoby, které používají výrobek za účelem podnikání s tímto výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce či výrobce.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:

  • Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
  • Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
  • Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  • Výrobek byl poškozen působením živlů.
  • Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  • Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

Informace o produktech

Informace o zboží nabízeném v internetovém obchodě www.sexshop-eros.cz prodávajícího, mají pouze ilustrační charakter a v detailech se mohou lišit od dodávaného zboží.

 

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Kde nás najdete

Výdejní místo:

Adresa: ul. Pelušková 1408/75 (suterén) Praha 9 -Kyje

po-pa: 17.30 do 19.30 hod.

so: 10 do 12 hod.

e-mail: info@sexshop-eros.cz

 
Kontakty
(Po-Pá, 9-17 hod.)
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz